What a night

Gårkvällen vart riktigt lyckad. Jisses vad kul vi hade. Vid åtta började våra dryckesbiljetter sina... inte bra inte bra. Så då gick jag all in på att svepa andra personers öl, vilket funkade riktigt bra. Dessutom tittar jag bedjande på Martin som har en shot i handen och tillslut får jag den, sen kommer det roliga, han tittar på det tomma glaset och utbrister: NEJ! varför gav jag den till dig?!?! Haha jag tackade och tog emot. Sedan lyckades Emanuel i SM sno en shotflaska och sedan var det upplat för att det skulle bli liiiiite för mycket av det goda. Det vart det också. Vi gick hem så småningom. Väl på campus var jag väl så pass att jag i alla fall kunde cykla, till Emmas glädje.

Nu är jag precis hemkommen från stallet och ska kika lite O.C. innan jag ska göra mig iordning för kvällen och Goldfever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0