Akuten var ett fint avslut

...på ett episkt, fantastiskt och underbart år som 4v. Enligt stadgar och annat avslutades vårt verksamhetsår vid midnatt inatt och istället började för många av oss ett nytt år inom styret. Dock är sektionens skifte inte förrän nästa helg så vi har i alla fall UK kvar att gå i hängslen till, dock ska väl regelrätt patetmärket sitta på då. Först efter sommaren kommer det nog "på riktigt" kännas som vi är klara och inte längre är 4v då vi inte heller har alab på festerna =(
Synd att många i mitt festeri försvann hem relativt tidigt eller inte kom med alls. Vi var 3 tappra själar (jag, claes och mia) från oss gamlingar kvar vid stad i ljus tillsammans med några småttingar (jens, catrin och axel o säkert nån mer som jag glömt). Ärligt så känns det som om kvällen har hur bra som helst och det känns skönt att få lämna över ansvaret, hetsen och stressen, den förstörda levern och allt jäkla kul till nästa år. För ett år till det skulle jag inte palla! Nu ska vi bli pateter istället och göra oss rättvisa på den fronten =P

Nu har jag hand om Always hela helgen och ska iväg om en stund. Beroende på hur mkt hon har gått den senaste veckan så blir det uteritt eller lite på ridbanan. Kanske får hon vila imorgon, jag får se... Sara har sagt att hon får vila hela helgen men idag ska jag nog rida eller imorgon, någon dag i alla fall... Dock är mitt huvud inte riktigt med mig idag på noterna så vi får väl se. Sedan ska jag, Johanna, Emma och Elina skriva på vårt etikarbete som ska vara klart till måndag. Jag är inte taggad på det och jag har inte så mkt att tillföra idag så jag hoppas ngn annan vill hålla i spakarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0