blond, pollen och familjen

Idag ringde jag till min frisör som faktiskt hade en tid för mig idag. Lyckades tigga till mig lite pengar från mamma och har nu klippt topparna samt färgat mig blondare. Rätt skönt att vara genomblond i hela håret för då kan jag i fortsättningen färga det själv =) känns superfräsch och jag är jättenöjd, men det får man inte höra av familjen utan mer : "oj vad ljust det blev" osv. Jaha tack för den liksom...

Skulle sätta mig ute och plugga sen i solen men fick flytta in för mina ögon började klia och jag nös som en tok. Dumma pollenallergi. hade även tänkt springa men det får kanske bli ikväll eller imorgon för det är för torrt ute nu och ja...

Har ju vart hemhemma i lite mer än 24h nu och stör mig redan på familjen. Det är folk överallt och kommentarerna om allt man gör haglar. Nej hem flyttar jag aldrig igen och jag kan säga redan nu jag saknar alla mina fina vänner i linköping. Blir kanske en sväng förbi stallet ikväll, eller promenad dit å hem, får se

Nu ska jag fortsätta tentaplugga =(

Kommentarer
Postat av: emmaa

Eller hur, även om det är trevligt att komma hem så är där alltid så mycket folk som lägger sig i! :P

2010-05-24 @ 16:29:36
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0