Dagens planer

Jag har en hel del saker jag borde få avklarat idag. Skriva rapport står som nummer 1 på listan, sedan måste det handlas lite då kylen nästan ekar och sen borde jag byta vatten i akvariet. Dessutom så vore det bra om jag såg till att komma ut på en ordentlig promenad, springa går nog inte utan att mina luftvägar helt korkar igen...

Jag är i alla fall inte så motiverad till något av ovanstående. inte för jag vet vad jag skulle göra istället. Allt känns bara som ren rutin just nu, livet är inte direkt roligt med solsken utan mer som en grådisig massa där man bara gör det man måste. Imorgon börjar min sista schemalagda vecka i skolan. Sedan åker jag hem på söndag, förhoppningsvis kan jag stanna hemma hela veckan. Vore stört nice. Beror väl på hur bra jag lyckas tentaplugga i sthlm...

Nej dags att sätta igång kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0