Det ljusnar

Jag har lyckats skriva lite drygt en sida på min rapport. Lyckats prata igenom gårdagen med delar av berörda parter. Fick även en trevlig inbjudan av våra små mattekillar i ettan som tyckte att vi pateter skulle joina dom och 4v för middag på hg. Tyvärr är många av oss i fel stad eller redan har andra planer för helgen. Så vi hoppas på en ombokning för framtiden innan sommaren, och efter den 25e när pengarna finns på kontot igen.

Istället så blir det endå hg ikväll för min del ikväll. Johanna frågade om jag ville hänga på henne, Gustav och hans två kompisar. Så varför inte. Skönt att få komma iväg lite. inte sitta hemma och älta allt kaos.

Aja jag och Carro glor vidare på OC, vi är inne på sista skivan på säsong 2. Nördigt jag vet men jaja:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0