Frånvaro

Solen lyser fortfarande med sin frånvaro. Ingen vädersida har prickat rätt väder för Linköping idag. Både Smhi och yr har växlande med över 11 grader. Men jag tvivlar måste jag säga...


Idag skulle jag egentligen vart på studiebesök på slakteriet här i Linköping (scan) men så vart det inte då dom inte gick att få tag på igår. Så jag sov bort halva morgonen och ska på styretmöte kl 12 i skolan. Sedan när jag kommer hem är väl tanken att det blir molekylärgenetik för hela slanten om jag inte åker med Rikard till sjukhuset  och håller han sällskap eftersom han skulle kolla upp armbågen tror jag.. Så går det när man är full på en färja och ramlar i trappor.

Satt igår och klickade runt på lite olika au pair sidor. Jag känner att jag kanske behöver komma iväg lite efter mina tre år här, om jag nu inte kommer in i Skara direkt det vill säga..

ha en fin dag, hoppas det är bättre väder där du är än vad jag har det..

har du det trist så kan jag tipsa om en blogg som jag precis börjat läsa som jag fastnat i direkt, okej lite för att han ser bra ut men mest för att jag blir djupt impad av denna 19åriga kille som själv tar hand om sin 2 åriga son efter att mamman stack när ungen var 3 månader... Här hittar du hans blogg =)

Kommentarer
Postat av: Linda

SARA!

Om du ska åka som Au-Pair måste du välja NY så att du kommer nära mig :) Det skulle ju vara JÄTTEKUL!



Läste på FB att vi ses på Hamnens Dag!

kram

2010-05-18 @ 13:21:11
URL: http://lindisen89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0