gah!!!!

Jag blir så förbannad på alla tekniska saker som bara bajsar på mig! Datorn har ju vart bråkig sedan länge. Nu vill jag skriva ut saker men den vill inte hitta skrivaren här hemma. Så då försöker jag med mina föräldrars dator men den är minst lika bråkig och vill inte öppna internet alls, snart skiter jag i det och tar brorsans.
Sedan är min telefon ett riktigt mongo. Helt plötsligt trillar den in typ 4 sms som antagligen skickats igår eller liknande. Så om jag inte svarar direkt på sms eller ni får konstiga svar så är det för att jag och min tele inte är på samma plan. Och det är inte så att jag har råd att förse mig med ny dator, tele och nytt träningskort på campushallen =/

Jaja igår fråga min bror mig om jag hade någon vän som ville åka med på hans flak i o med att jag ska åka. Nån som känner sig manad? Ni linkan bor jag kör ju upp till sthlm den 31 på em/kväll, om ni vill ha nåra dar i sthlm 31 (kväll) - 3 (då jag ska tillbaka till linkan) så säg till... ja ni behöver ju inte ens stanna till den 3e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0