give me my money!

Fick CSN idag och de pengarna försvann lika fort igen. Jag har nu ungefär 1500 kvar att leva för den här månaden, inte okej, speciellt inte när vissa jag känner som pluggar men som jobbar samtidigt fick en lön på 20.000, jävla människor. Dessutom måste jag köpa studentpresent till lillebror och morsdag present till mamma. Bläää!

Tack o lov så håller jag på att grejja massa med banken så att utdelningarna på mina värdepapper (inte så mkt nån tusenlapp/år) ska komma till enkla sparkonto istället. Så de pengarna ska flyttas över dit idag, det betyder att det kontot växer med ca 30.000, pengar jag faktiskt tänker ta av för jag tänker fasen unna mig saker under sommaren. Ska öppna ett nytt sparkonto också som är ett "no touch" konto, så kan man ta av det sparkontot jag har idag när det krisar. Så ge mig mina pengar jag sinar fan här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0