god morgon

eller förmiddag.

Idag är dagen jag ska försöka få undan massa plugg... ser det ut att hända? nej inte för tillfället. Men oddsen är rätt bra, ingen är hemma mer än jag och hunden så kan i alla fall inte bli frestad att åka hemifrån. Träna kan jag inte heller eftersom min allergi är ett levande helvete just nu.

Kollade i min "dagbok" igår,har en sån där man skriver typ 5 rader varje dag i 5 år. För ett år sen föddes Matcho =) Lilla skrutten. Det var dagen innan 2-generationer i golf. Och imorgon som är dagen innan årets 2-generationer är Careful beräknad att föla. Åh hoppas hoppas.. Vore underbart att få se en lite fölis och en glad mamma. Klappa lite på Matcho också som inte är så liten längre.

Plugga var det nu. Ha en fin dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0