Hektiskt

Shit vad jag har flängt runt idag. Gick upp vid 9 imorse med förhoppningen att veckan uppgift som vi ska skriva rapport på i djurhållningen hade kommit upp, och tänka sig det hade den. Kors i taket! Så jag satte igång med den och skrev klart första uppgiften av fyra innan jag trampade till stan för att hämta ut ett recept och sedan gå förbi apoteket. Sedan var det bara att cykla tillbaka till skolan och gå på möte med styr-v och sedan ner till HU för att ha praktik med deras försöksdjur. Vi har bytt burar åt mössen. Söta små liv det där. Till min glada överaskning och hjärtas lugn fick vi sluta tidigare så jag var hemma redan klockan 16. Så då klarade jag även av punkt nr 4 i veckans uppgift. Mycket duktigt av mig.

Nu ska jag snart till stan för att äta middag med min salsagrupp, sedan gå på en lektion där nere och sedan är det socialdans. Tror dock det blir en tidig kväll för jag har praktik kl 8 imorgon och är schemalagd till 17 sedan 18.15 är det dax för tacksittning på HG med temat"bättre förr". Vi kör stenhårt på barnprogram och vi är några som tänkte gå som barbapapa! =)

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0