helg?

Idag är det tanken att helgen ska börja, men så funkar det inte när man har en tenta som stundar på måndag. Det första jag fick göra imorse var att hjälpa min mamma att hjälpa min bror att välja vilken skjorta och slips han skulle ha på studentfotograferingen. Tack o lov fick jag min vilja igenom och min bror trots kostym såg inte allt för stiff ut utan med sommarinspirerad. =) Nu sitter jag här med övningstentan och betar av uppgifterna. Det märks att det är olika föreläsare som gjort olika frågor för det är helt olika svårighetsgrad på dem och man kan få en poäng för ett ord eller en poäng för en mer eller mindre stor utläggning, fint att dom gör lika, verkligen...

Nej ska beta av detta innan jag tar ledigt framåt em. Först ska jag och pappa iväg och sedan blir det en helkväll i stallet, supermys enligt mig. Får se när telefonen ringer om att Careful fölat eller om hon väljer att gå över tiden. Vilket inte vore helt fel i år med tanke på att det inte riktigt vart i fas allt så i alla fall en veckas tillväxt till vore inte fel.

3 dagar plugg kvar innan sommarlovet.... 3 dagar... 3 dagar... tror jag hittat mitt mantra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0