jobb+remiss

Sov som en stock i min säng här hemma inatt. Den är så galet skön. Nästa gång jag flyttar, förhoppningsvis om lite drygt ett år till Skara så ska jag ha med den sängen å ha den jag har i linköping hemhemma. Idag har solen strålat och passande har jag och Johan spenderat dagen i församlingsgårdenskällare med att inventera lägerpackningen. Inte helt okej. Tur att det är mycket fika i kyrkan så man fick vara ute en del i alla fall. Slutade klockan 17 och hann precis upp till akuten på en vårdcentral i mörby för att kolla mitt knä. Läkaren skickade en akutremiss för röntgen till Täby så ska dit å röntga knät kl 8 imorgon bitti. Jag håller alla tummar för att det inte ska vara någon skada, för jag vill kunna börja träna igen eller i alla fall få veta att det är något som läker med tiden. Jag menar det är festerifest på onsdag och det vore ju bra typiskt om jag måste gå på kryckor eller liknande...

jaja... Nu ska jag och mamma ev åka till golfklubben. Jag måste slå lite om jag ska spela tävling den 29 med pappa, sånt där jag gör för att samla pluspoäng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0