Lååång dag

Kvällen igår var rolig, galen och helt spårad. Men ja så går det om man tar in ca 150 festerister och lite annat löst folk på sittning med alkohol och sedan p-priser i barerna. Riktig nice kväll. Gick hem vid halv två och däckade i sängen. Imorse snurrade rummet när klockan ringde vid 7. Upp till skolan för gästföreläsning av en djurskyddsinspektör. Kan säga att det lätt är ett jobb jag skulle kunna tänka mig. Sedan har vi haft etiktjafs och sedan labb hela em. Kvällen fortsatte med lite grill med styret och nu ska jag skriva lite rapport är det tänkt så jag kan bli klar någon gång! Dagen tar typ aldrig skul. Satsar på att bli klar idag så kan jag sova ut imorgon. Sovmorgon till 13 ska fan inte slängas bort. Är lite inne på att ta en promenad på morgonen också.

Nej rapport var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0