Länsstyrelsen

Dagens höjdpunkt var studiebesöket på Länsstyrelsen där vi fick en föreläsning av länsveterinären och av en djurskyddshandläggare. Mycket givande enligt mig. Helt klart ett yrke jag kan tänka mig. Så för att följa upp detta så mailade jag till enhetschefen för veterinärafrågor på länsstyrelsen i stockholm för att höra om det finns någon möjlighet att få gå med på praktik där under någon av veckorna innan midsommar, förhoppningsvis har de tid att ta emot mig, eller någon av de, de är något fler handläggare i sthlm än här så hoppas inte alla hunnit springa på semester då....

Nu ska jag plugga och läsa igenom mina molekylärgenetik anteckningar för att försöka väcka minnet om vad vi egentligen borde lära/lärt oss i den kursen. Usch har ingen lust alls nu när man börjar räta ut frågentecknen i sitt liv om vad man vill göra, och jag lovar er, detta är det inte!

nej mat? nja palla... borde eller nja.. men palla, kokar ett ägg å äter nån macka tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0