last week

Min sista schemalagda vecka startar nu. i o för sig betyder det inte någonstanns att jag kommer bli ledig. eftersom jag har en tenta att plugga till veckan efter denna.

Har suttit och läst lite sidor i molekylärgenetiken och även bytt vatten till fiskarna. Nu ska jag äta lite lunch innan jag går till skolan om ca 20 min.

Fick även svar på min röntgen av mitt knä idag. Inga skelettskador så det är inget att oroa sig över. Tyvärr kan det ju vara minisken som spökar, men den brukar ge sig av sig själv, när det vet ingen, kan vara allt från 1 månad till flera år. Jaja nu vet jag i alla fall att det inte är farligt att jag har ont. Det känns skönt.

Solen strålar ju inte idag, riktigt synd måste jag säga, Hemma i sthlm hade de tydligen sol idag igen. Dum stad det här.

Ikväll funderar jag på att pallra mig ner till L´orient och deras salsa kväll. Får kolla upp med Pernilla om hon ska dit. I hope so.

Juste är det någon som har en idé på vad man kan ge sin lillebror i studentpresent, som inte kostar en förmögenhet.. =/


Jag och Jonatan på hgs tacksittning =)

2 dagar sen när man kunde ligga i gräset å sola, ge mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0