levande patet

Då var skiftet över. Jag har blivit patet och har även tagit min plats i styr-v 10/11. Gårdagens väder var inte alls på vår sida. UK däremot i fredags var riktigt bra. Visst det var kallt men vi överlevde för det regnade inte. Vi gycklade på hg först å sen var vi och drack lite hos Niklas innan vi drog till colonia bloc party. Det var nice. sedan UK till ca halv två sen gick jag å Emma hem. Sov nästan 3h innan det var upp för skiftesdagen.
Väckte våra bäbisar vid 06.30 sedan gick vi å sov lite i Niklas soffa tills vi skulle dra upp bäbisarna helt vid 9. Då började det regna och så fortsatte det. Vid 12 mötte vi upp resten av alla som skulle skiftas in å åt lite för att sen gå fulvinsrunda. Det var skoj och vi trotsade glatt vädret med lite fulvin i kroppen. Så småningom hade vi kommit runt rundan och sedan vart det lite mat och sen gick jag hem. Tror jag var hemma vid sex-tiden och ställde mig i duschen. Egentligen en dålig idé då alkoholen slår till som satan när man blir varm om man vart ute. Så ca 1,5h stog jag tydligen i duschen, tror jag sov lite i badkaret också och inser sen att det är vatten över hela badrumsgolvet. Skit helt enkelt, allt var dyngsurt. Tack o lov att jag tagit upp min mobil för länge sen. Sen glodde jag och Carro OC och sedan fick jag lite sällskap av Rikard innan jag somnade vid halv ett inatt... Långa dagar detta.

Idag är det städa som gäller och packa för imorgon åker jag till sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0