lite avklarat

Har vart rätt duktig idag på pluggfronten idag. Börjar lugna mig lite inför tentan. Ska gå igenom övningstentan riktigt ordentligt imorgon så jag kan ta det lite lugnare i helgen.

imorgon em ska jag och pappa till en kravmärktgård som säljer sitt eget kött i sin gårdsbutik. Ska åka dit och kika runt på gården och sedan se om jag tycker att det verkar så man kan köpa och äta köttet. På ett sätt hoppas jag det, men faktiskt så saknar jag inte kött så mycket längre. Sedan blir det stallet imorgonkväll och hoppgruppen. Pussa på Radieuse och Hubbe och peta på alla mina vänner.

Ja hörrni snart ska jag sova. Jag har vart på avslutningen för SKUDA (svenska kyrkans unga i danderyd) med en bra mässa och sedan grillning.

Hörs imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0