Mot sthlm idag

Ikväll bär det av hemhem. För att imorgon ska jag tjäna pengar som vanligt dödligt folk. Blir 1,5 dag nere i församlingsgårdens källare i Johans sällskap för inventering av lägerpackningen så vi kan beställa hem sådant som saknas. Har i alla fall packat, vilket inte alls vart mycket och sprungit runt hela lägenheten och letat efter mitt bankkort, som jag så smart hade lämnat i min morgonrocksficka... smart där...

Har även vart i stallet idag och pysslat om Always. Idag var en såndär mysig dag med bara massa borstning och bete ute för henne. Och jag insåg att det är ju det här jag saknar med hästarna, inte själva ridandet utan allt pyssel runt omkring. Förhoppningsvis kan jag få tid å pyssla med Careful framåt juni.

Aja nu ska jag kika vidare på OC innan det bär av, ska boka tvättid också innan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0