Ölstopet och häfv

Efter 2h föreläsning gick vi till ölstopet och drack en cider och en öl för min del. Var nice i solen även om det blåste lite för kallt för min smak. Sen skulle vi cykla till bk15 å sektionsmästerskapet i häfv, dock lyckas jag få punka på väg ner för märkesbacken så nu vet jag ju vad jag ska göra på söndag =( Åkte hem å bytte till varmare kläder för att sedan åka tillbaka till ölstopet. Dock var typ all öl slut! De hade tydligen sålt över 4000 öl de fösta 2h och tömt 4 systembolag så...

Jaja just nu är jag rätt bitter över att min träning ligger på is å inte fan lär den komma igång heller. Jag har märkt att jag mår mycket sämre psykiskt när jag inte hinner träna. Så nu kommer den stora frågan till hösten häst eller träna? för ridningen är inte tillräcklig. Till saken hör den att jag kommer läsa en kurs som tar sjukt mycket tid så vet inte ens om jag hinner hästen...Sedan kan jag ärligt säga, det är inte som förr när det var Careful å lucky, jag har inte samma engagemang å jag tycker det är jobbigt när jag nu de senaste 2v har fått stressa varje gång jag vart där, så vill jag inte ha det. Tar jag mig tid för en sådan sak som en häst då vill jag inte stressa utan göra det ordentligt. Men det funkar knappt den här terminen så vette fasen om det kommer funka i höst. Får funderar över det där den kommande veckan å sen får vi se.

Nej hörrni, nu håller vi tummar å tår för att smhi å alla andra metrologer har fel och att det inte blir regn imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0