Omotiverad

Jag är sjukligt omotiverad inför dagen. Sitter och skriver på min rapport lite i mellanåt. Till exempel att det inte är helt ok att föda upp gödkalvar överhuvud taget. Fastnade med att läsa min gymnasieklass MB05a loggböcker från vår segling sista året. Shit vad man saknar det, vilken livsresa det var vi gjorde och jag och Carro kunde lungt komma överens om att man saknar den klassen.  Nu är det bara att hoppas och hålla tummarna för att så många som möjligt kommer till hamnens dag den 29maj. Jag ska lätt vara där.

Nej det är bara att bita ihop... sommarlov om 14 dagar. Måndagen den 31 skriver jag min sista tenta för det här läsåret. I can´t wait!

Btw någon som kommer vara kvar i ryd största delen av sommaren och vill ge en hjälpande hand med mina fiskar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0