pluggat i solen

Efter lite lunch efter förmiddagens promenad var jag över till Johanna för att plugga, dock vart det snart galet varmt på henne altan så vi tog en sväng till ryds centrum för att handla lite, glass det viktigaste enligt mig =P Sedan så la vi oss på gräset utanför mig istället och pluggade ca 2,5h. Nu är vi inne igen efter att det började droppa lite på oss =/

Velar lite över om jag ska plugga mer eller dammsuga och sätta igång och packa lite, eller om jag ska plugga imorgon fm och packa och det då också. Hmm lite knepigt faktiskt. Är rätt trött också, så får nog bli en liten powernap innan kvällen. Det är fest på lite olika helg men jag är inte alls sugen så jag och Elina och ev Johanna ska äta middag på hg, dricka lite vin och snacka skit. Helt lagom enligt mig =)

Vill inte avsluta med ett arg stycke men återigen måste jag bli förbannad över folk som tror att man har något med en kille bara för att man umgås privat. Vad är det för fel på folk!?!?! Är det inte 2010 eller är det 1910 har jag missat nått! Och faktiskt om det skulle vara något varför ska folk bry sig, gggggaaaaaaaaaaahhhhh lämna mitt liv ifred, jag delar det jag vill med de vänner jag vill ni andra kan fara åt h------....

Nej nu ska jag göra nått annat. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0