saknar det där

Trots min enorma trötthet så går min hjärna på högvarv, eller snarare så är min magkänsla inte på topp och det ger mig en massa funderingar...
En såndär kväll blev det nu när man bara känner att det mesta är rätt värdelöst. Alla 4v-tjejer utom jag har ju pojkvän nu (räknar Elina trots att hon inte är officiell eller vad vet jag det står inte på facebokk iaf;P) och jag känner verkligen att jag saknar att ha ett förhållande. Inte hela biten med allt nykära trams med alla känslor som svallar osv utan när man har någon som man alltid kan ringa, som alltid uppskattar en och kan dela allt med. Det saknar jag. Just nu känns det inte om jag har något eget här, visst jag har stallet nu men det är inte samma sak som det var hemma. Sedan fortsätter känslorna gå kring bilder från igår där jag typ ser gravid ut, kul (not).. måste verkligen ta tag i träningen för det där det går bara inte.

Nej just nu längtar jag hem. Eller jag vet inte vart jag längtar, inte efter imorgon, inte efter sommaren just nu är det mesta bara gråa dagar med enstaka ljusglimtar som igår som ändå påminner en om vad man saknar. Det enda positiva är att jag har massa tid å plugga för någon som vill mysa med mig i soffan framför tvn har jag ju inte.

Kommentarer
Postat av: Elina

det blir bra ska du se. jag har varit den enda singeln i gruppen det senaste året typ. Jag har överlevt :)

2010-05-05 @ 23:07:09
URL: http://elinets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0