Salsa or no salsa?

Är hemma efter en em i skolan. Imorgon är jag ledig så dagen kommer ägnas åt min molekylärgenetikbok. Ber till högre makter om sol och bikiniväder så jag slipper sitta inne och plugga...

Ikväll så är det salsakväll på L´orient.. Vet inte om jag ska orka mig dit eller inte. Jag har egentligen inte råd alls. Måste spara de flesta pengar jag har... egentligen vill jag bara krypa ner å se på film. Speciellt eftersom drop-in klassen är en form av salsa som jag inte kan.

har ju för avsikt att fortsätta med salsan i höst. Vet inte om det var lite av kärlek just då.. För jag tyckte inte det var jättekul att gå ut å socialdansa på den nivån jag var nu. Och att komma upp till den där det blir roligare det vet jag inte om jag lyckas med.. nej det jag längtar efter mest med hösten är att få börja träna igen. På riktigt liksom...
Kanske ska ta en löptur ikväll istället.. Det kändes ju nästan som en bra idé nu

Vi får se helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0