Skit rent utsagt

Igår var jag ju halvt mörbultad, lyckas i alla fall ta mig till hg för John Doe avslutningen med The Radio Dept. Emila gick ju med, mycket snällt. =) Tyvärr höll inte bandet riktigt samma klass live som jag tycker att dom har på sina skivor. Aja... Träffade även Arvid och sedan dök Rikard, Jonas och Mani upp också. Vilket bäddade för en sjukt trevig kväll efter att banden slutade spelade. Men det vart skit, bara jobbigt allt! Och inte av den anledningen som man skulle kunna tro utan pga en mognadsnivå från vissa som är som en pojke i 14 årsåldern.
Besvikelsen kring hur den här personen betedde sig är enorm. Och rent allmänt, vad är det med killar att hålla på å gå å få en massa känslor, kan man inte bara vara kompisar, måste det alltid leda till något!?!? Mitt trista svar är nog ja, i 9 fall av 10 slutar det med skit. Den enda killen jag än så länge bara kan ha som vän utan massa drama är Markus, tack o lov att du finns där. Claes också då men där är det ingen sport =P. Till följd av detta gick jag hem vid halv ett och Arvid gjorde mig sällskap en liten stund i alla fall. Vi skulle liksom åt olika håll. Trevligt i alla fall. Att allt är som förut mellan oss =) Kommer sakna den knasbollen när han flyttar.

Mitt humör är i botten och vädret är på samma nivå. Jag ska skriva på min rapport å sen får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0