so far

idag har jag än så länge läst typ 2 sidor i molekylär genetiken. Istället för att plugga så tog jag hunden på en 45min promenad imorse förbi våra 2 sjöar och så tittade vi lite på hästarna som var ute och betade i hagen. Mys i solen. En sådan här dag saknar man stallet, mysiga promenader i solen med careful eller vara hänga på henne när hon betade eller en uteritt. Det är beräknat att hon ska föla på fredag så jag håller alla tummar jag kan för att det kommer ut ett friskt och piggt litet föl. Ett sto helst den här gången =)

mamma och jag har sedan vart i täby c. har handlat studentpresent till lillebror och en födelsedagspresent till min kusin som fyller 13 idag. Ska åka över dit senare. Sedan har jag även fått en vristlänk och en klänning. Tack mamma!

Nej plugg var det, ikväll blir det grillat här. Röding i folie med örtsmör och grönsaksgrillspett, lite halloumi och färskpotatis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0