sol =)

Kvällen igår spenderades med Johanna, Gustav och hans två kompisar David och Jesper. Det var trevligt med musik och dryckeslekar. Planen var att vi skulle gå till hg, men så vart det inte. Det tackade min plånbok för helt klart. Dessutom efter att ha pratat med Elina idag så inser man att det nog var tur att vi inte var där. Fick riktigt dåligt samvete över att jag inte märkte hennes sms inatt då mobilen var på ljudlös. Har liksom alltid min telefon på med ljud. Usch, kändes inte alls bra.

Aja jag var helt slut idag. Slumrade lite på dagen, sedan tog jag tag i mig själv och begav mig ut i det fina vädret för en liten promenad. När jag kom hem igen så drog jag med Carro ut på gräsmattan för att sola lite. Hur skönt som helst att man kunde ha bikini. Förhoppningsvis håller det här vädret i sig nu!

Håll tummarna för det folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0