Sommarlov!

Hej alla!

Nu har jag äntligen SOMMARLOV! Jag kan nog inte beskriva med ord hur jäkla skönt det känns. Äntligen. Skrev sista tentan nu imorse. Det kändes inte helt hopplöst även om det inte var klockrent. Får se hur det går, orkar och tänker inte bry mig. Har iaf slängt in min overall från djurhållningskursen i tvättmaskinen så jag kan lämna tillbaka den nästa gång jag kommer hit. Åker ju hemhem igen vid 14 typ för att brorsan har student imorrn. Längtar i alla fall som en galning efter helgen även om gårdagen vart riktigt trevlig.

Mötte ju upp Elina för glass på bosses och sedan vart det grill med Johanna och Gustav, Rikard kom också förbi och sedan så drack vi lite vin och pratade. Helt klart bättre än att plugga =P

Hörs när jag är tillbaka i storstaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0