sömn eller SATC

Nu har tom it´s learning segat ihop och vill inte hämta hem pdf-filerna från föreläsningarna. Tar det som ett tecken att jag inte får in mer nu. Ska börja kika på övningstentan imorgon, men först gå igenom de sista föreläsningarna och lite labb-saker. Imorgon MÅSTE jag plugga hela dan typ.. I hope för bra väder så jag kan ligga i solen men de senaste dagarna har det vart kyligt i luften trots att solen vart framme. Är lite lugnad idag över att jag nu känner att jag kan bläddra fort förbi det mesta i föreläsningsväg för att jag redan känner igen allt och det sitter i huvudet...

Borde sova, men ska nog kika lite sex and the city på tv först. Och juste såg i tidningarna idag att twilightskådisarna kommer till sthlm den 21 juni (inte Robert dock, men det gör inget för vi gillar lammkött), och jag informerade Elina så vi ska leka galna fans och hänga i stan då för om man är så snygg på tv, hur ser man då ut for real.. vore kul att ta reda på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0