spåret

Idag är det nästan så att solen lyckas bryta sig igenom molntäcket. Bara lite dis som är ivägen... Det tar sig, imorgon när man ändå är ledig är det då man ska hoppas på att det är strålande sol och över 20 grader. Helst, I wish..

Kvällen igår avslutades med trevligt sällskap i form av Rikard. Vi spelade tv-spel, Super smash bros och mario cart. Jag fick stryk de första matcherna i supersmash men sen vart det jämnare när jag hade lärt mig. Och over all tror jag att det vart relativt lika. I mario cart däremot fick Rikard tokspö av mig. Trots att jag hade katt som ville kela och som sedan valde att leka med min hårknut, inte alls distraherande =P

Vaknade kl 06 imorse av att jag hör hur det totalt spöregnar utanför mitt fönster. Fan tänker jag, jag och elina som ska promenera vid 9. Men då hade det slutat och luftfuktigheten var återigen närmare 100%... En powerwalk på en timme avklarades. Helt klart nice. Knät kändes inte alls lika mycket som senast, peppar ta i trä! Imorgon kör vi igen. Det är bra att ha något som får en att kliva upp, speciellt eftersom jag behöver plugga som en gud imorgon.

Ska till skolan snart och sen på studiebesök på Högåsa som är ett kravsvinsstall, vi får väl se hur de grisarna har de, förhoppningsvis bättre än de vi hittills sett.

Ha en fin dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0