taggar till... eller

snart i alla fall. Ska bara försöka sova lite innan jag gör mig iordning för kvällens sittning på hg. Det är tacksittning för alla som festerijobbat. I höstas vart det relativt spårat men vad förväntar man sig efter att ha serverat varje person 1/2 flaska vin, 2 öl/cider och fördrink. Jag åt lite här hemma nu för att inte kalasa till direkt, men sedan serveras det ju 3 rätters också =) Nej jag hoppas på en toppenkväll verkligen

Idag har vi bytt fler burar åt mössen på HU. En liten jävel nafsa mig i fingret =O... Men ingen fara på taket. Sedan har vi påbörjat en ny laboration där vi ska lösa ett påhittat mordfall med DNA

nu ska jag sussa en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0