Trött!

Jag är helt slut efter dagen. Har hjälpt pappa nere på golfklubben med dagens tävling som vi egentligen skulle spelat. Har fört in resultat i datorn och sedan även skrivit på tavlan utanför. gjorde ett uppbrott på 1,5h för att åka till min gymnasieskola och återträff för gamla elever i och med hamnens dag. Det var riktigt bra uppslutning på min gamla klass och jag ska ta mig i kragen för att åter hålla kontakten med flera. Får se om det blir midsommar med fler av dem som förra året.

Sitter med tvn på Eurovision och skäms lite över "musiken", kollade först på landskampen i fotboll och älskar grabbarna från U21 som gått upp i a-laget och gjorde alla 4 målen! Go Hamrén och lite nytt folk i landslaget.

Åker tillbaka till linköping imorgon eftersom jag har tenta måndag morgon. Lär nog åka innan lunch imorgon för att få lite tid att träffa något folk imorgon och kanske plugga lite. Ärligt så vet jag inte om jag får in mer av den här kursen i mitt huvud, är så fruktansvärt skoltrött och slut nu. Blir nog till att skriva tentan och bara hoppas att det går vägen. Märks att jag vart hemma nu i snart en vecka, irritationen mellan mig och min mamma växer och snart lär det explodera på riktigt. Ska bli skönt med ett dygn i Linkan och andas. Saknar flera av er, ni vet vilka ni är, några vet inte vilka ni är men jaja =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0