what a night

Igår va riktigt awesome! Vi började vid 16 uppe vid amfi vid Kårallen för att dricka upp det som var kvar sen schlaget i höstas. Det var riktigt nice i solen med lite drinkar. Vi fick sällskap av D-group också som sjöng och spelade lite, sedan kom även CC dit, kanske mindre lyckat. Vidare till spritspåret vid 18.30 där vi blir fastknutna i en fulvinsdunk allihopa. Ut i skogen för att få lite shots och öl på olika stationer. Det var helt klart spännande gå typ 9pers tillsammans och koordinera oss. Vi drack inte hysteriskt mycket fulvin vilket var tur för annars hade nog fler gått hem tidigt.
Resten av kvällen på själva ughen var riktigt trevlig och rolig. Vi dansade och pratade och det var en toppen sista kväll för oss. =) Hamnade på donken vid 2-tiden och var hemma och i säng kl 3

När klockan ringde vid 7 imorse trodde jag nästan att jag skulle dö. Satte mig på tåget till sthlm och har nu haft förträff med konfimanderna. Första intrycket såhär är att det verkar vara en fin grupp och jag tror vi kommer få det riktigt kul uppe i Ramundberget. Gick hem men himlen öppnade sig så brorsan fick hämta mig, nu ska jag slöa framför tvn så kanske det blir lite plugg ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0