Back in linkan

Då var jag hemma igen då. Gårdagens tävlingar var superroliga att vara på. MW skötte sig nästan exemplariskt med några avvikelser i form av att kasta sig ngn gång, takta och ett luftsprång. I förklassen var han 0, 0a ch superfin, sen tröttnade han till laget och hade 2 nedslag. Synd för laget som kämpade på bra. JH och Travis var kungar som alltid =P

Var helt ok att komma hem igen. Jag och Rikard har rett ut allt och nu hoppas jag att det kan förbli lungt ett tag. Men tycker det alltid är såhär när man ska övergå från nykär till lite mer seriöst. Då kommer det upp massa saker, som typ avgör om man klarar att ta nästa steg eller inte. än så länge så verkar det som vi ska hålla ihop =) Vi vill det båda två iaf.

Nu måste jag byta vatten i akvariet. Sen blir det plugg, och ikväll ridning.

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Blev du veckans blogg & vann länkning hela veckan?

Nu är iallafall vinnarna äntligen klara.



(Har haft bloggpaus)



Ny chans att delta inför nästa vecka kommer upp idag 13,00 - Glöm inte anmäla dig!



Ha en fortsatt riktigt trevlig dag!

2010-11-16 @ 10:31:24
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0