back in training

Idag har skolan vart helt värdelös eftersom vi inte fick något resultat på vår gelelektrofores...

Oavsett, jag ignorerade det lilla halsonda jag fortfarande har och valde att träna idag på bodyjam! Nya releasen var helt fantastisk! Nu hoppas jag att jag känner av träningen ordentligt imorgon. Imorgon är jag ledig. Eller jag borde verkligen plugga. Men jag och Rikard ska till Tornby i alla fall.

Kom på idag att det är första advent nästa helg och att jag inte riktigt visste vart jag hade allt, eller vart jag hade mina julsaker. Så kollade förrådet och vart riktigt glad när jag insåg att det fanns där och dessutom att det var mer än vad jag kom ihåg från förra året.

Imorgon är det Harry Potter som gäller med middag, och Rikard ska med på middagen i alla fall =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0