boring!

Nu har min blogg gått och blivit sådär katastrofalt tråkig igen. Och det är bara mitt fel. För min energi läggs på skolan och jag har ingen riktig motivation i höstrusket att blogga. Det är ju inte det att det inte finns massa kort på min kamera som jag borde ladda över till datorn så bloggen blev roligare, jag är bara för lat.

Igår så var jag och Rikard först i Tornby. hittade massa, massa klänningar som jag ville ha. Så i år blir det lätt en ny nyårsklänning =)Efter den 25e. Sedan var vi och åt på Hamlet med 11 andra glada själar för att fira Jonatans födelsedag. Det var riktigt gott. Efter det var det bio med Harry Potter. Filmen var riktigt bra och nu får man vackert vänta tills nästa del.

Rikard jobbar Clas idag och sen NH ikväll och sen Clas imorgon. Efter igår känner jag mig lite bortskämd med att få vara med honom EN hel dag! Annars brukar jag ju vara van med att vi inte ses. Så nu är jag lite bitter. Borde även plugga. Skriva den dumma labbrapporten, men orkar inte. Vill inte alls. Vill bara göra inget denna helgen. Får väl se hur det slutar.

Just skrev 1,4 på mitt första högskoleprov. Jag är faktiskt riktigt nöjd! Så nu ska jag skriva till våren igen och då hoppas att det räcker till Skara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0