Crazy

Trodde jag drömde när jag kollade ut genom fönstret imorse. Okej att jag visste att det var sagt att komma snö idag men herreugud inte att det skulle vara storm. Promenad vart det till skolan för att inte dö på en cykel typ. Har fixat inför seminariet men måste kolla och göra klart min del. Maw varför fick jag den värsta delen? =( Har haft föreläsning också.. zzzzzzzz....

Rikard håller på att flytta sina saker, gosh förstår inte hur man orkar vara så spontan och oviss med vissa saker. Liksom bara helt plötsligt händer det saker och sen så nej nu ska jag slappa 45 år... typ =P Hänger inte riktigt med i svängarna, vilket är riktigt jobbigt emellanåt eftersom jag är ett planeringsfreak. Nej han har typ pms fast på förmågan att genomföra saker..

Nu måste jag plugga. Håller på att somna. Btw, min bok har kommit =)

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Händer imorgon då? :)

2010-11-09 @ 21:04:50
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0