Det finns inte ord

Det finns inte ord för hur jag mår nu.
Jag vet inte vad som hände. Allt jag vet är att jag var en idiot, så jävla dum i huvudet. Inte värd något, inte värd dig, å du, du är allt. Det vet jag nu för jag har ont, som fan. Jag vill inte vara kvar. Jag vill fly, långt jävla bort där det inte gör ont. Hem, hem till djuren som inte gör mig illa.

För första gången i mitt liv, å jag trodde aldrig att det skulle hända så önskar jag att jag hellre var hos Lucky, långt bort. Borta, borta, borta. så att du slapp mig, så att jag slapp mig. Så att det inte fanns smärta. Helvete!

Jag gråter och gråter men det finns inga tårar kvar. Låt mig försvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0