@Emma

hallå!

Tänkte att jag skulle vara duktig och uppdatera så nu skriver jag från Emmas dator. Vi skulle ha en lugn kväll och få vuxenpoäng. Men efter ett antal ölspel och intagen dryck senare så verkar inte läget vara så länge. Även om jag får säga det själv så är det väldigt mycket lugnare än vad det brukar vara i vårt sällskap. Vi har tänkt att dra vidare sen eftersom alla av oss går in gratis (typ iaf). vi får se vart kvällen slutar. i min säng i alla fall eftersom Rikard kommer hem till mig efter jobbet =D

Nu ska jag festa vidare. Ha en sjukt bra helg nu. Ska försöka komma ihåg att ladda över bilder imorgon så att ordningen här på bloggen blir återställd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0