En dag efter en natts jobb

Usch min uppdatering är verkligen under all kritik. Bodyjamen i torsdags var i alla fall asskoj! Det riktigt sög musten ur mig, precis sådär som man vill. Kan säga till alla som har svårt att komma igång och träna kondition. Jag tex hatar att springa, och tar mig inte långt i spåret. Inte heller spinning är min grej. Men nu har jag hittat pass (främst danspass som faktiskt är jobbigare än vad man tror) som får mig att svettas järnet. Jag behöver ha något annat att koncentrera mig på än att det är jobbigt när jag tränar (vilket här blir alla rörelser). Dessutom blir jag peppad av alla andra på passet och de gör att jag inte tillåter mig själv att lägga ner. Rikard var ledig så vi mös och hade det bra.

Igår så sov jag ut och sedan vart det ett gympass med Emil. Bröst och mage var det som stod på hans schema så jag hakade på. Och gosh, idag är jag typ invalid delvis! Men det är riktigt riktigt skönt. Jobbade sen hg igår och trots ett stopp i avloppet som gjorde att disken avstannade så kämpade vi på och allt gick bra. 150 spänn i dricks fick vi typ =) Städölen satt riktigt fint som vanligt. Rikard kom dit efter sitt pass på NH men vi gick efter en öl eftersom han skulle upp å jobba. Ikväll ska det nog bli utgång! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0