End of the day

Efter en dag i skolan och ett pass på gymmet så är min hjärna och kropp trött. Dagens höjdpunkt var julmusik och glögg och hänga julkulor mot CSN. Var iofs lite roligt att pina Elina lite på gymmet, även om hon smet lite, men tror jag lyckades ge henne en smula träningsvärk. Är själv riktigt nöjd över mitt träningspass och att jag motiverade mig själv även när det var jobbigt.

Nu ska jag sova och tagga till årets bästa festhelg! Imorgon drar schlaget imorgon, så kommer vara något frånvarande här. Ända gången jag skriver är antingen för att jag har haft det awesome eller är bitter/tycker det är förjävligt jobbigt att Rikard är i Sälen. Tror det sistnämnda ligger närmast faktiskt...



Kommentarer
Postat av: elina

pff smet, jag hann ju gå igenom alla armmaskiner på hela gymmet medan du hänge duppochner i ryggsaken :P

2010-11-25 @ 00:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0