För mycket

Det är för mycket jag vill skriva här. Långa inlägg om allt möjligt som berör mig. Men i korthet sen sist: (vet att mamma är intresserad iaf) =)
  • Jag MÅSTE plugga massa. Fick typ tentafrågor på seminariet och jag är körd. stressnivån är hög nu
  • Schlagetkravallen var rätt chill, hade dock inte rätt humör, så vart en tidig kväll. Hoppas på mer partyhumör imorgon med finsittning.
  • Informationsdag om masterprogrammen idag. Helt inställd på att absolut inte plugga här, sen så står dom och säger sånt som får mig att inse att jag kanske kan jobba med saker som jag drömt om sen liten om jag går kvar. Ska jag våga följa min dröm, eller ska man plugga något som ger garanterat jobb?
  • Johanna, Eva och Annica var med live på svtplay från globen horse show och tog emot Luna (hästen Johanna vunnit åt klubben i Sveriges lektionsryttarmästerskap) =)
  • Jag saknar Rikard. Massor, massor, massor
  • Jag har satt upp våra adventsljusstakar och annat juligt. Carro tyckte det blev bra. Jag med =)
Tjingeling och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0