I´m alive

Jag lever! Även om det kanske är svårt att tro just för tillfället. Kvällen igår var trevlig och det var riktigt kul att Kim och Cristoffer var med =) Vi hamnade i alla fall sen på hg. Jag hade det hur bra som helst även om jag kände emellanåt att det var lite jobbigt. Efter en hel kväll så brast det helt på vägen hem. Rikard kom hit efter jobbet och det vällde typ ur mig. Han försökte förstå men tyckte nog mest att jag missförstått och gjort en höna av en fjäder. Kanske är det så, kanske inte.

Nu är det denna veckan sen bär det av hemhem på fredag. Längtar så himla mycket. Har massa saker som ska göras, och framför allt vara i stallet <3

Imorgon är det skola och sen ridning på kvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0