Mycket nu

Dagens uppdatering har vart riktigt urusel. Har vart på labb från 8 imorse och gosh vad jobbigt det var att gå upp. Snoozade 45 min =/. Aja allt gick så bra så till vi mätte våra mängder DNA i slutet. Då hade ingen grupp lyckats. Vi väljer att skylla på kolonnerna och därmed tillverkarna =P

Ska träna kl 18. Bodyjam =) Sen ska jag umgås med Rikard som hör och häpna är ledig ikväll och imorgon bittit. Och jag är också ledig imorgon =D

Så nu blir det plugga så jag slipper ha det ikväll.


Utan kaffetermosen så gå inte dagen som önskat!

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Blir det nåt fredagsmys ikväll?



Kanske en klassiker som chips/cola & idol?



Ha en trevlig kväll!

2010-11-05 @ 09:26:08
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Hoppas du har haft en trevlig fredagskväll!



Nu säger jag tack & god natt!

2010-11-05 @ 23:56:55
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0