Tackar för det

Hämtade tillslut ut min bok från Adlibris igår. Och vet ni vad det störda är.. Jag fick den inbundna, fast jag beställt den häftade. För er nu som inte är så insatta i universitetets hetsplugg så kan jag informera om följande:
- Häftade böcker är billigare än inbundna (mjuk pärm vs hård pärm) och studenter har inte så fantastiskt mycket pengar
- Inbundna böcker är mycket skönare att plugga ur för då faller inte pärmen ihop och man kan hålla boken öppen och den håller sig och viker sig inte.

Som student som är fattig så köpte jag såklart den billigare men tackar nu när jag fick den boken som är bättre för mitt pluggande till samma pris.

Ja för er som missat det så är det också snö här. har inte skrivit det, men tror ganska många har i alla fall kanske en vän på facebook som bor i östergötland och sagt att det snöar. Ja jag kan bekräfta, vi har snö!

Nu ska jag ha 2 lugna dagar med plugg och sen bär det av hemhem på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0