Drömmer mig bort

Nu är vi klara, det gick faktiskt riktigt bra =) Har bara kvar att rätta M7 när den nu kommer... Jaja som sagt ikväll blir det en lugn kväll med kursarna och Rikard hoppas jag. Sedan imorgon.. högskoleprovet. =/ Och på kvällen blir det Elinas kärleksfest. Dock får jag gå själv eftersom Rikard jobbar. Men tror det kommer bli awesome =)

Satt igår och kollade på resor. Kikade på Thailand, mina föräldrar har alltid ratat det fast att de aldrig vart där. Men jag har aldig hört någon som vart där som vart missnöjd. Tyvärr är det ju riktigt äckligt dyrt, sista minuten på liksom 9000+ och då ingår bara frukost i boendet. Kanske får rikta in mig på Egypten igen... eller liknande

Kollade även på Sindarve. Inser varje gång jag är inne på den hemsidan att jag saknar det stället massa. Kanske ska ta ett år off och vara där. Om jag typ inte kommer in i skara.. Vi får väl se.


bild
Jag skulle ju inte säga nej till detta, inte alls! Inte efter närmare 15 år i skolan...inte efter denna terminen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0