En dag i Tornby

Man skulle kunna säga att det inte riktigt vart som tänkt igår kväll. Linus messade hysteriskt om att jag skulle komma till Kravall Orginall på hg. Sagt och gjort jag gick dit. Hade inte uppdaterat mitt Liu kort och borde därför haft med mig Mecenat kortet så alla hade vart glada, tack o lov står Henke som jobbar vakt också i dörren och ser till att jag kommer in. Notis till mig själv: Uppdatera LiU kortet på måndag!
Idag har jag och Rikard vart i Tornby, en sväng på Ikea för att spana lite. Jag köpte matlådor (mkt intressant) och höll på att köpa sängkläder. Köpte även tunikan från Vero Moda som jag spanat på superlänge =) och smink, tråkigt men nödvändigt. Mat vart det också, typiskt bra. Tanken var att Rikard skulle köpa skor men det var svårare än att få en 5-åring att bara välja en leksak i leksaksaffären, fast ändå tvärtom, Inget passade nämligen.
Ikväll har vi ätit supergod middag. Viltsvinsrevben som jag marinerat och som sedan tillagades i ugn, råstekt potatis och tzatziki. Mums! Det är min kusin som jag fått viltsvin ifrån, typiskt praktiskt. Tror jag ska önska mig det i jul. Lite viltkött och honung av han och hans fästmö.
Nu blir det film. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0