Fed up with this

Jag kan inte slåss mot pengar, jag kan inte slåss mot det som förut var en självklarhet. Men jag försöker, men den enda som vinner på det är du. För du får en flickvän som offrar, och visar att hon älskar dig. Jag då, jag får tårar som strömmar ner och ett hjärta som skriker efter bekräftelse. Min syn på mig själv och mitt eget egenvärde sjunker stadigt för varje dag som jag står ut. Vi pratade om det, senast för 6h sen, men ändå är det samma visa nu.
Fan jag vill inte ge upp, det vill jag verkligen inte för när vi har det bra, så är det så förbannat bra. Men nu, just nu känner jag bara för att ge upp.


Jag vill bort, bort och bara tänka på mig. Känna värmen från solen och bara släppa, släppa allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0