Glad!

Idag började jag en ny kurs. Det känns ok, men segt. Borde kanske ha börjat läst idag, men jag har verkligen inte orkat. Dagens höjdpunkt utan tvekan var iaf den första lektionen i barockridning på Ängstugan. Red idag Zambrano, supersöt men det var svårt idag. Och man märker så tydligt när man gör fel och när man gör rätt. Aja gick bättre på slutet i alla fall. Nu har vi 5ggr till att rida innan julen. Känns helt fantastiskt! Red ute så det var duktigt kallt, eller det märktes först efter. Men jäklar vad jag kommer lära mig mycket. Längtar redan massa till nästa gång om 2v

Imorgon börjar 13. Också fantastiskt. Sova är det som gäller nu!


Bild från prova-på gången på Zambrano som jag red idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0