Jag, bakis?

Jag är typ bakis idag. Eller ja sliten i alla fall. Mår lite illa, men är mest hungrig. Jag är sugen på typ onyttigt, mest på bacon faktiskt. Dålig "vegetarian", för bacon det äter jag inte, och har inte ätit på ja... länge och ska inte idag heller. I alla fall. Igår var Elinas kärleksfest. Supermys var det. Jag och Jonatan begav oss till hg strax efter 01 och men stannade bara 1h för jag var dödstrött.

Högskoleprovet då? Det gick ok men långt ifrån fantastiskt. Bättre lycka nästa gång.

Idag ska jag och Emma baka bullar till höstmötet. Och sen tänker jag äta pizza ikväll. Så det så. Sen måste jag byta vatten i akvariet, men tänkte vänta till Rikard kommer hit...

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0