jag vill bara sova!

Idag är jag helt jäkla astrött. Mycket pga nattens händelser. Tänker inte orda mer om det men så är det. Det har löst sig, dock så är jag inte helt okej än, någonstanns så vet jag att nattens sår inte kommer läkas lika fort som jag önskat.

I alla fall så hade vi statistiklektion imorse. Det var väl inte superkul. Sedan så skulle vi mäta på lite nya ägg, men av typ 7 så vart det bara 3 som gick att mäta på och en dog. Så kan det vara. Så vi har försökt lista ut hur vi skulle göra våra beräkningar i Minitab. Jag hann bli upprörd över att jag inte fattade, innan jag och Assie med gemensamma krafter lyckades filura ut det. Hade näringslivsmöte på lunchen som var helt ok.

Nu sitter jag och väntar på Johanna så vi kan gå å träna. Om 15 min börjar dagens hoppning så då har jag något att titta på sålänge....


typ såhär trött är jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0